Als de factuur nog niet is betaald en de betalingstermijn nog niet is verlopen, kun je een wijziging in de betaalgegevens aanvragen. Stuur hiervoor een e-mail naar service@bestuursacademie.nl of geef het telefonisch aan ons door via 035 - 7 604 850. Je ontvangt een wijzigingsformulier waarmee je de wijziging kunt aanvragen. Na ontvangst van het formulier zal Bestuursacademie Nederland nagaan of de wijziging ook in jouw situatie doorgevoerd kan worden.
Het is niet mogelijk om de factuur privé te ontvangen, omdat de factuur op naam van het bedrijf gesteld is. Om die reden kan de werknemer de betreffende factuur niet inleveren bij de Belastingdienst.
Het is niet mogelijk om de originele factuur nogmaals te versturen. Deze wordt altijd maar één keer verstrekt. Wel kunnen wij je een kopiefactuur toesturen als de originele factuur al eerder is verstuurd.
Bestuursacademie Nederland biedt je bij een aantal opleidingen de mogelijkheid om de opleiding in gelijke termijnen te betalen. Ben je benieuwd of dit bij de door jou gekozen opleiding of training ook mogelijk is? Dan kun je contact opnemen met onze adviseurs via 035 – 7 604 850 of via ons contactformulier. Als dit mogelijk is, kun je bij je inschrijving aangeven dat je in termijnen wil betalen. Houd dan wel rekening met een toeslag van 8%. De betaling loopt via een automatische incasso en de betalingstermijn mag de duur van de opleiding niet overschrijden.
Geef je correcte gegevens zo snel mogelijk door via service@bestuursacademie.nl. Vermeld je naam, de naam van de cursus en het factuurnummer. We voeren de veranderingen dan zo snel mogelijk voor je door.
Bij het inplannen van docenten kijkt Bestuursacademie Nederland naar hun beschikbaarheid en specialismen. Dat kan de reden zijn dat je bij een andere module een andere docent hebt. Uiteraard zijn onze docenten uitstekend opgeleid, gespecialiseerd en hebben zij ruime werkervaring in het vakgebied van jouw opleiding.