Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Klik op de vraag om het antwoord te zien. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via telefoon 035 - 7 604 850 of e-mail info@bestuursacademie.nl.
Met inachtneming van artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden kun je, indien gewenst, je inschrijving annuleren.
Wanneer je je via de website van Bestuursacademie Nederland hebt inschreven, zie je na de inschrijfprocedure een bevestigingspagina. Binnen enkele dagen na aanmelding ontvang je tevens een schriftelijke bevestiging van inschrijving.
Daarnaast ontvang je enkele dagen na je inschrijving een mail met je inloggegevens voor e-Connect, jouw digitale leeromgeving. Hier zie je wanneer de bijeenkomsten zijn, wie je docent is en waar, hoe laat je verwacht wordt en wat je aan lesstof kan voorbereiden.
E-Connect is de ideale manier om met je docent en medestudenten te communiceren en gegevens uit te wisselen. In verband met privacywetgeving kan Bestuursacademie Nederland geen gegevens van studenten en docenten verstrekken. Uiteraard staat het je vrij om je persoonlijke gegevens tijdens een bijeenkomst zelf met je docent of medestudenten uit te wisselen.
Bestuursacademie Nederland biedt je de mogelijkheid een module, opleiding of training door te schuiven naar een volgend startmoment. De kosten voor deze wijziging bedragen € 125,-. Je dient een wijziging binnen een opleiding of training 6 weken voor aanvang van de geplande bijeenkomst via het wijzigingsformulier door te geven. Dit wijzigingsformulier kun je telefonisch aanvragen. Graag attenderen we je erop dat de modules, opleidingen en trainingen vaste startmomenten kennen en modules doorgaans één keer per jaar worden aangeboden.
Bestuursacademie Nederland is een landelijk opleidingsinstituut met 26 opleidings- en trainingsplaatsen in Nederland. Voor iedere opleiding wordt op deze website en in de brochure apart aangegeven in welke plaats en op welke dag of avond de opleiding gevolgd kan worden. Uiterlijk twee weken voor aanvang van de opleiding of training wordt de locatie binnen de regio bekendgemaakt.
Uiterlijk twee weken voor aanvang van je opleiding staat de inhoud van de lessen en de voorbereiding op E-Connect, jouw digitale leeromgeving. De studieboeken ontvang je uiterlijk één week voor de start van de opleiding. Bestaat jouw opleiding uit meerdere modules (vakken), dan ontvang je per module het bijbehorende studiepakket. Bij trainingen ontvang je jouw studiemateriaal vaak tijdens de eerste bijeenkomst. Aanvullende materialen worden door je docent of trainer tijdens de opleiding of training uitgereikt.
Bestuursacademie Nederland besteedt de grootste zorg aan de ontwikkeling en verbetering van het studiemateriaal. We werken met een continue kwaliteitscyclus. Hiermee zorgen we ervoor dat het materiaal altijd up-to-date is. Om die reden is het dan ook niet mogelijk om het studiemateriaal eerder te ontvangen.
Als je vragen hebt over de inhoud van het materiaal, kun je die het best aan de docent stellen. Als je er samen met de docent niet uitkomt, kun je het contactformulier invullen. Je krijgt dan zo snel mogelijk het antwoord.
Indien je het studiemateriaal dubbel hebt ontvangen, verzoeken wij je vriendelijk dit naar ons antwoordnummer terug te sturen. Graag voorzien van een begeleidende brief met daarin de reden van retournering.
Bestuursacademie Nederland
t.a.v. Logistiek
Antwoordnummer 1160
1200 VB Hilversum
Als de factuur nog niet is betaald en de betalingstermijn nog niet verlopen, kan er een wijziging in de betalende partij of betaalwijze worden aangevraagd. Je kunt dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@bestuursacademie.nl of door telefonisch contact op te nemen met onze medewerkers via telefoonnummer: 035 - 7 604 850. Je ontvangt vervolgens een wijzigingsformulier waarmee je de wijziging kunt aanvragen. Na ontvangst van het formulier zal Bestuursacademie Nederland nagaan of de wijziging ook in jouw situatie doorgevoerd kan worden.
Het is niet mogelijk om de factuur privé te ontvangen, aangezien de factuur op naam van het bedrijf gesteld is. Om die reden kan de werknemer de betreffende factuur niet inleveren bij de Belastingdienst.
Het is niet mogelijk om de originele factuur nogmaals te versturen (deze wordt altijd maar één keer verstrekt). Wel kunnen wij je een kopiefactuur versturen, mits de originele factuur al eerder is verstuurd.
Enkele weken na afloop van de module vindt het examen plaats. Uiterlijk zes weken voor een examen vind je op E-Connect de uitnodigingsbrief met alle relevante informatie, zoals de datum, tijden en locatie.
Voor iedere opdracht wordt een inleverdatum bepaald. Dit is meestal drie weken na de laatste bijeenkomst. Mocht je niet in staat zijn om je opdracht binnen de gestelde termijn in te leveren, dan kun je via E-Connect tweemaal kosteloos uitstel aanvragen. De oorspronkelijke inleverdatum wordt dan verlengd met zes weken per uitstel. Het aanvragen van uitstel kan tot en met de oorspronkelijke inleverdatum. Als je zelf geen uitstel aanvraagt en je de opdracht niet op tijd inlevert, dan gaat automatisch de volgende uitsteltermijn van zes weken in. De nieuwe inleverdatum wordt direct zichtbaar op e-Connect. Een derde uitstelaanvraag kan aangevraagd worden via een aanvraagformulier (als download beschikbaar op e-Connect). Hiervoor worden altijd kosten in rekening gebracht. Het is niet mogelijk om uitstel aan te vragen voor de vragen en opdrachten die je ter voorbereiding op de lessen moet maken.
Binnen vier weken na de examendatum of geplande inleverdatum van de opdracht is het cijfer en het beoordelingsformulier zichtbaar op e-Connect. Zolang op e-Connect geen cijfer staat vermeld, is dit ook niet beschikbaar. Zie je vier weken na het examen nog geen cijfer op e-Connect? Neem dan contact op met het Examenbureau.
Wanneer je bij ons een training of trainingsprogramma volgt, heb je toegang tot je eigen e-Connect- account. Hier vind je links in het scherm de knop ‘Feedback’. Via deze knop kun je je klacht of feedback direct bij ons indienen. Vervolgens nemen wij binnen 10 werkdagen je klacht of feedback in behandeling. Sta je nog niet bij ons ingeschreven? Dan kun je je klacht telefonisch of via de mail aan ons doorgeven.
Iedere klacht en/of bezwaar wordt binnen een termijn van vier weken inhoudelijk afgehandeld. Bestuursacademie Nederland kan deze termijn met twee weken verlengen.
Op onze website heb je per opleiding of training de mogelijkheid om een digitale brochure in de vorm van een pfd-bestand te downloaden of per e-mail te versturen naar een collega of werkgever. In deze digitale brochure vind je alle belangrijke opleidingsinformatie bij elkaar, inclusief een inschrijfformulier.
Je kunt je gegevens zelf aanpassen op e-Connect bij Mijn Profiel. Er zijn twee uitzonderingen: je naam en IBAN nummer. Als je hier iets in wil wijzigen, kun je dat doorgeven via het contactformulier of telefonisch via nummer 035 - 7 604 850.