Wanneer je bij ons een training of trainingsprogramma volgt, heb je toegang tot je eigen e-Connect- account. Hier vind je links in het scherm de knop ‘Feedback’. Via deze knop kun je je klacht of feedback direct bij ons indienen. Vervolgens nemen wij binnen 10 werkdagen je klacht of feedback in behandeling. Sta je nog niet bij ons ingeschreven? Dan kun je je klacht telefonisch of via de mail aan ons doorgeven.
Iedere klacht en/of bezwaar wordt binnen een termijn van vier weken inhoudelijk afgehandeld. Bestuursacademie Nederland kan deze termijn met twee weken verlengen.
Op onze website heb je per opleiding of training de mogelijkheid om een digitale brochure in de vorm van een pfd-bestand te downloaden of per e-mail te versturen naar een collega of werkgever. In deze digitale brochure vind je alle belangrijke opleidingsinformatie bij elkaar, inclusief een inschrijfformulier.
Je kunt je gegevens zelf aanpassen op e-Connect bij Mijn Profiel. Er zijn twee uitzonderingen: je naam en IBAN nummer. Als je hier iets in wil wijzigen, kun je dat doorgeven via het contactformulier of telefonisch via nummer 035 - 7 604 850.